Part 1 completed; afgestudeeerd! - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu Part 1 completed; afgestudeeerd! - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu

Part 1 completed; afgestudeeerd!

Blijf op de hoogte en volg Sabine

15 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Takaka


Where to start..?! Laat ik beginnen te vertellen dat na een geweldig half jaar mijn stage bij Total Sport er op zit. Wat betekent dat ik met een dikke 9 voor mijn project afgestudeerd ben aan Sport Management en Ondernemen!! Dankje Laura voor je lieve verassing, die muts gaf me zeker wel een afgestudeerd gevoel! De laatste weken bij Total Sport lag mijn focus vooral op het afronden van mijn project, maar daarnaast ook genoeg tijd voor andere dingen;

* "Eel fishing" met gehakt in een ouwe sok aan een vissersdraad (een kiwi ingenuity) samen met Jack. Een grote aan de haak geslagen ook, maar kregen hem niet binnen gehaald!

* Mountainbiken op z'n best in Redwoods Roturoa met Elaine. Wauw wat een parcours! Vooral de track "mad not too" waarbij het uiteraard veeel te leuk is om veeeeel te snel naar beneden te sjeezen.

* Getrakteerd op een homemade traditionele Nederlandse appeltaart als afsluiter op stage. Daar heb ik heel wat kneuzingen en schrammen voor over moeten hebben. Op zich had ik beter kunnen weten dan voor de 3e keer ever op een skateboard staan en dan met taart in mijn handen en laptop op mijn rug. Op de laatste downhill moest ik kiezen; ik of de taart. Gelukkig waren ze op kantoor erg blij dat ik besloten had de taart te redden..

* Afscheid genomen van de andere Dutchies in Albany.

* Nog een surf-lesje mee gepakt in muriwai zo'n 2uur fietsen, maar heerlijk dat ik weer is kon staan!

* Geholpen (en deelgenomen) in deze keer echt mijn laatste Total sport event in Colville bij Coromandel. Voor het eerst klikpedalen uitgeprobeerd op een iets te grote mountainbike, maar doe mij maar normale trappers haha. Op mijn gemakje van het parcours genoten maar wel mooi 3e plaats van mijn leeftijdscategorie vrouwen.


...Om maar het een en ander te noemen wat ik uitgespookt heb hier. En dan de vraag what's next? Who knows?! Ik nu nog niet... Eerst maar genieten van de rest van mijn verblijf in Nieuw Zeeland. Wel heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt, en besloten in juni terug te komen naar Nederland!

Een paar weken terug ben ik na afscheid op stage begonnen aan een nieuw avontuur. Misschien wel het echte avontuur: alleen op reis en maar zien waar ik terecht kom en hoe het me af zal gaan. Inmiddels al een paar weken verder en kan je verklappen dat ik er inderdaad al een aantal avonturen op heb zitten. Genieten! Daarover meer in mijn volgende verslag, zal die binnenkort plaatsen. Begin hier maar mee :)

Ciaoo Sabien

  • 16 Maart 2015 - 08:43

    Sylvana:

    Heel veel plezier de komende weken! Genieten maar en tot over een paar weken. Tot die tijd lees ik lekker je blog!! X

  • 20 Maart 2015 - 16:11

    Anneke:

    Top Sabine, super afgerond je project, goed hoor gefeliciteerd !! en nu nog heerlijk genieten, leuk je verslag te lezen, veel plezier nog !!!! xx Anneke

  • 20 Maart 2015 - 18:31

    Maria:

    Ben supertrots op je!!! Dikke kus van je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Zo ver weg en toch zo dichtbij... Welkom op mijn weblog! Hier hou ik je op de hoogte van mijn reizen en avonturen in het buitenland. Benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen? Anders ik wel! Groetjes uit... All over the world

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 6887

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 03 Maart 2015

Hi there New Zealand

01 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Sabine goes Kenya

Landen bezocht: