Sabine goes Kenya Pamoja - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu Sabine goes Kenya Pamoja - Reisverslag uit Eldoret, Kenia van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu

Sabine goes Kenya Pamoja

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 Juli 2012 | Kenia, Eldoret

In 2011-2012 heb ik me samen met zo'n 20 andere studenten van mijn opleiding (Sport, Management & Ondernemen) ingezet voor een sportontwikkelingshulpproject in Eldoret, Kenya.

Als projectgroep 'SM&O Pamoja Kenya' hebben we in samenwerking met de organisatie A-Step (Africa Sports and Talent Empowerment Program) (letterlijk) ons steentje bij kunnen dragen.

Pamoja betekent 'samen'. Ons project was er op gericht om jongeren in Kenya samen te laten komen door middel van samen sporten. Hier ging een jaar voorbereiding in Nederland aan vooraf en uiteindelijk 2 weken ter plekke in Kenya.

Er kwam onder meer een nieuwjaarsduik, wijnactie, een benefiet, 600 frisbees, stenen sjouwen en het leggen van een fundering aan te pas.

Ik maakte deel uit van het 1e jaar dat dit project mogelijk was bij SM&O. De samenwerking tussen SM&O en A-Step is op dit moment (2014) nog steeds in stand. Zodoende worden er nog steeds stappen gemaakt voor de jeugd in Eldoret, Kenya.

-------------------
Na de twee weken van het project had ik mezelf aangesloten bij een rondreis door Kenya & Tanzania.

Meer weten? http://sabinegoeskenya.shareyourstory.nl/


Liefs, Sabien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Zo ver weg en toch zo dichtbij... Welkom op mijn weblog! Hier hou ik je op de hoogte van mijn reizen en avonturen in het buitenland. Benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen? Anders ik wel! Groetjes uit... All over the world

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 6908

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 03 Maart 2015

Hi there New Zealand

01 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Sabine goes Kenya

Landen bezocht: