Zo ver weg en toch zo dichtbij - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu Zo ver weg en toch zo dichtbij - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu

Zo ver weg en toch zo dichtbij

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 Augustus 2014 | Nederland, Heerhugowaard

Lieve lezers,

Het lijkt (letterlijk en figuurlijk) nog zo ver weg voor ik in Nieuw-Zeeland zit. Maar stiekem is het toch behoorlijk dichtbij! Over nog geen week zit ik namelijk al in het vliegtuig op weg naar de andere kant van de wereld.

Hoewel de checklist oneindig leek, heb ik de belangrijkste punten zo goed als bijna rond. Visum - check, Paspoort - check, Stage - check, Accommodatie - bijna check.. Er valt nog genoeg te doen, maar het komt wel goed! No Worries Mate! Benieuwd of ik daar op 4 september net zo over denk als ik daadwerkelijk op Schiphol sta.

De andere kant van de wereld klinkt heel ver. Net als dat een half jaar vrij lang klinkt. In feite is een half jaar zo voorbij en Skype, email en waarbenjij.nu maakt zelfs Nieuw-Zeeland minder ver weg dan het lijkt.

Hoe dan ook, het blijft een groot avontuur. Van thuiswonend in een vertrouwde omgeving naar all alone en in het prachtige,voor mij (nog) onbekende, Nieuw-Zeeland. Benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen? Anders ik wel! Ik zal proberen regelmatig een reisverslag te schrijven en jullie op de hoogte houden!

Liefs, Sabien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Zo ver weg en toch zo dichtbij... Welkom op mijn weblog! Hier hou ik je op de hoogte van mijn reizen en avonturen in het buitenland. Benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen? Anders ik wel! Groetjes uit... All over the world

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 6918

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 03 Maart 2015

Hi there New Zealand

01 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Sabine goes Kenya

Landen bezocht: