Zo ver weg en toch zo dichtbij - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu Zo ver weg en toch zo dichtbij - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Sabine Roodt - WaarBenJij.nu

Zo ver weg en toch zo dichtbij

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 Augustus 2014 | Nederland, Heerhugowaard

Lieve lezers,

Het lijkt (letterlijk en figuurlijk) nog zo ver weg voor ik in Nieuw-Zeeland zit. Maar stiekem is het toch behoorlijk dichtbij! Over nog geen week zit ik namelijk al in het vliegtuig op weg naar de andere kant van de wereld.

Hoewel de checklist oneindig leek, heb ik de belangrijkste punten zo goed als bijna rond. Visum - check, Paspoort - check, Stage - check, Accommodatie - bijna check.. Er valt nog genoeg te doen, maar het komt wel goed! No Worries Mate! Benieuwd of ik daar op 4 september net zo over denk als ik daadwerkelijk op Schiphol sta.

De andere kant van de wereld klinkt heel ver. Net als dat een half jaar vrij lang klinkt. In feite is een half jaar zo voorbij en Skype, email en waarbenjij.nu maakt zelfs Nieuw-Zeeland minder ver weg dan het lijkt.

Hoe dan ook, het blijft een groot avontuur. Van thuiswonend in een vertrouwde omgeving naar all alone en in het prachtige,voor mij (nog) onbekende, Nieuw-Zeeland. Benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen? Anders ik wel! Ik zal proberen regelmatig een reisverslag te schrijven en jullie op de hoogte houden!

Liefs, Sabien